درباره سایت
وب سايت تجارت الکترونيکی پرشیا جهت معرفي بيشتر محصولات و کالاهاي ايراني، فرصتهاي اقتصادي، معرفي متخصصين و کارشناسان، دسترسي بيشتر فعالان اقتصادي به اطلاعات، کاهش هزينه ها، ايجاد و افزايش اشتغال، سهولت در روابط اقتصادي، کاهش قيمت تمام شده، توسعه بازار و ايجاد رقابت، راه اندازي و در اختيار هموطنان عزيز قرار گرفته است.
وب سایت تجارت الکترونیک پرشیا ، علاوه بر معرفی کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان داخلی، جهت کشورهای همسایه فارسی زبان به ویژه تجار محترم افغانستان ، تاجیکستان، ازبکستان و سایر کشورهای فارسی زبان آسیای میانه، راه اندازی شده است. لذا تجار محترم این کشورها می توانند، با بررسی لیست محصولات شرکتهای ایرانی عضو وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا و به منظور برخورداری از مزایای سفارش از طریق این وبسایت، از جمله امکان تخفیف قیمت محصولات، کالاهای مورد نظر خود را از طریق فرم سفارش کالا (سمت راست سایت)، به حوزه بازرگانی شرکت بهروش آسپیان شرق، سفارش دهند. بدیهی است "ارسال اسناد و مدارک سفارش کالا"، پس از بررسی و اطمینان از قطعیت سفارش و رعایت کلیه حقوق و مقررات تجاری طرفین، از سفارش دهنده کالا (وارد کننده یا مشتریان داخلی)، درخواست خواهد شد.
راهنمای سریع
متقاضیان محترمی که مایل به درج اطلاعات اقتصادی ، تخصص های حرفه ای ، فعالیت های علمی و پژوهشی ، اماکن زیارتی و گردشگری و ... در این وب سایت می باشند ابتدا باید به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم اولیه ثبت نام را تکمیل و سپس مابقی مراحل را طی نمایند .
جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مزایای وبسایت و راهنمای عضویت مراجعه نمایید .
با تشکر از حسن توجه شما
درباره متقاضیان ثبت نام
- مشخصات
- آخرین ویرایش در تاریخ سه شنبه, 12 آبان 1394 18:14
- نگارش یافته توسط مدیر
- مجموعه: عمومی
- تعداد بازدید: 11520
معرفی فعالیتها و کاربران سایت:
درخواست از کلیه کاربران محترم سایت:
هدف اصلی از راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا، معرفی ظرفیتهای اقتصادی، علمی، پژوهشی، هنری و گردشگری ایران به صورت کاملاً شفاف به متقاضیان محصولات مورد نظر در داخل و خارج از کشور می باشد، لذا از تولید کنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان محترم محصولات مورد نظر، تقاضا دارد، صادقانه و در محیطی کاملاً شفاف و سالم، نسبت به معرفی محصولات و سفارش خدمات مورد نظر خود، اقدام نمایند.
اعضاء اصلی وب سایت به پنج گروه به شرح ذیل دسته بندی می گردند:
1 _ تولیدکنندگان (فقط شامل تولیدکنندگان کالاها می باشند).
2 _ توزیع کنندگان ( فقط شامل عرضه کنندگان کالاها می باشند).
3 _ تولیدکنندگان و توزیع کنندگان (شامل اشخاص حقیقی و حقوقی می باشند که علاوه بر تولید، نسبت به توزیع و عرضه محصولات خود نیز، اقدام می نمایند).
4 _ عرضه کنندگان خدمات.
5 _ هنرمندان.
1، 2 و 3 _ تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان :
این مجموعه شامل اشخاص حقوقی و حقیقی از جمله کارخانجات، موسسات، واحدهای تولیدی، عمده فروشان و خرده فروشانی می باشند که نسبت به تولید و توزیع محصولات مورد نظر، در یک یا چند گروه از بخشهای اقتصادی به شرح ذیل فعالیت دارند:
1 _ محصولات غذایی (خوراک انسانی و خوراک غیر انسانی)؛
شامل لبنیات، آرد، خمیرمایه، نان صنعتی، شیره میوه ها و گياهان، محصولات گوشتي و پروتئيني، تنقلات و شیرینی جات، نوشیدنیهای غير الكلي شامل آب معدنی، آبميوه، مالت، ماءالشعیر، كاكائويي، محصولات كشتارگاهي خوراکی و غیرخوراکی، مراکز تهیه غذاها و سروهای آماده شامل رستورانها، کافی شاپ ها، سفره خانه های سنتی و...، ساير محصولات غذايي از جمله روغن، قند و شکر، کنسرو، مربا و... و خوراک دام، طیور، آبزیان،جانوران اهلی و آزمایشگاهی می باشد.
2 _ محصولات کشاورزی؛
شامل تولید کنندگان و فروشندگان عمده سبزيجات، ميوه جات و مركبات، حبوبات و غلات، گیاهان داروئی و مراکز تولید صنعتی سبزيجات گلخانه اي، گلهاي زينتي، دام، طیور، شیلات و آبزیان می باشد.
3 _ منسوجات؛
شامل انواع پارچه، لباس، پوشاك و ساير منسوجات به شرح ذیل می باشد :
انواع پارچه از جمله پارچه هاي پنبه اي، پشمي، فاستوني، مخمل، ترمه، ويسكوز، پلي استر، نايلوني، كرپ و...
انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، از جمله انواع پوشاك رو، لباس زير، کت و شلوار و...
سایر البسه از جمله لوازم خواب، پوشاك ورزشي، لباس كار و ایمنی، پوشاك چرمي، متفرعات پوشاك و..
ساير منسوجات از جمله انواع قالي ماشيني، موکت، پتو، پرده، تشک، چادر، کیسه، چتر، نخ، تور، طناب، فتيله و ...
4 _ محصولات دباغی و چرمی؛
شامل انواع سالامبور سبک و سنگین، وت بلو، کراست، دایکراست و چرم می باشد.
5 _ كيف، كفش و چمدان؛
شامل تولید و عرضه با چرم طبيعي، چرم مصنوعي، پلاستيكي، منسوجي و... می باشد.
6 _ ماشین آلات، وسایل، تجهیزات، قطعات، ابزار و مصالح؛
شامل ماشین آلات، تجهیزات و نهاده هاي كشاورزي، ماشین آلات و تجهیزات راه سازي، معدني و ساختماني، وسایل ورزشی و تفریحی،وسایل بازی و تفریحی کودکان و نوجوانان، قطعات خودروئي، وسايل و تجهیزات آزمایشگاهی، پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، وسايل و تجهیزات آب و برق در حوزه تولید، انتقال و توزیع، وسايل و تجهیزات برق خورشيدي و بادی، وسایل و تجهیزات پالایشگاهی(نفت و گاز) و پتروشيمي، وسایل و تجهیزات مخابرات، وسايل و تجهیزات ایمنی در حوزه برق، پالایشگاه، پتروشیمی، شیمیایی، معدن و آتش نشانی، مصالح و تاسیسات ساختماني برقی و غیربرقی، يراق آلات، ابزار كار صنعتي و ساختماني می باشد.
سایر ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و تولیدي از جمله ماشين هاي CNC، صنایع غذایی، بسته بندی، نساجی، پوشاک و کفش، شیشه سازی، کاغذ سازی، سیمان، کاشی و سرامیک، لاستیک و پلاستیک سازی، چاپ و...
7 _ فرآورده های بهداشتی؛
شامل انواع صابون، شامپو، بوگير و معطر كننده محيط، محصولات بهداشتي دهان و دندان، فرآورده هاي بهداشتي براي اصلاح صورت و نظافت بدن می باشد.
8_ لوازم آرايشي و بهداشتي؛
شامل محصولات بهداشتي محافظ پوست، لوازم آرايشي صورت و چشم، فرآورده هاي آرايش ناخن، خوشبو كننده بدن، مواد آرايشي موي سر می باشد.
9 _ محصولات بهداشتي اليافي آغشته شده؛
شامل دستمال پاك كننده لاك ناخن، دستمال معطر، دستمال مرطوب نوزاد، پنبه آغشته به الكل و... می باشد.
10 _ مواد اوليه و واسط توليد محصولات بهداشتي؛
شامل گليسيرين، سرسين، پودر و چيپس صابون، نمك دريايي و.. می باشد.
11 _ محصولات داروئی (داروهای انسانی و داروهای دام و طیور)؛
شامل انواع داروهاي ضد انگل، ضد ویروس، آنتي بيوتيك، ضد سرطان، داروهاي قلبي و عروقي، داروهاي اعصاب، کیت های تشخیصی، داروها و مکمل های خوراکی دام ،طیور و آبزیان و... می باشد.
12 _ مواد اولیه دارو؛
شامل انواع آنزيم های داروسازي، مواد مصرفي دندانسازي، انواع نمك گريد دارويي، استامینوفن،آسیکلوویر، کلرید آمونیوم ،کربنات کلسیم، بوسنتان، فسفات کدیین و... می باشد.
13 _ پاک کننده ها، شوينده ها، حلالها و جلادهنده ها؛
شامل انواع محصولات سلولزي(دستمال کاغذی و...)، پودرها، مايعات، ژلها، قرصها، لكه برها، اسپري هاي پاك كننده، جلادهنده فلزات، انواع اسپري، انواع واكس، پوليش و.. می باشد.
14 _ لوازم خانگی (برقی و غیر برقی)؛
شامل انواع يخچال، فريزر، تلويزيون، لباسشویی، ظرفشوئي، جارو برقي، اتو، بخاری برقی، لوستر،انواع ميز، مبل، تختخواب، دكوراسيون، اجاق گاز، ظروف، تجهيزات آشپزخانه و... می باشد.
15 _ لوازم اداری(برقی و غیر برقی)؛
شامل انواع پرينتر،كامپیوتر، اسكنر، فاکس، یو پی اس، ماشين حساب، ماشين پرفراژ، دستگاه كپي، دوربین های مدار بسته ، انواع میز و صندلی، پارتيشن، جالباسي، ساعت، لوازم التحرير اداري و... می باشد.
16 _ سایر محصولات صنعتی؛
شامل انواع شيشه، لاستيك، پلاستيك، كاغذ، چوب، لوله، محصولات بازيافتي، محصولات شیمیایی و پتروشیمی، وسايل موتوري و... می باشد.
17 _ محصولات معدنی (فرآوری شده و خام)؛
هدف از معرفی این بخش، شناسایی معادن فعال کشور و صنایع مرتبط با فرآوری محصولات معدنی جهت تامین نیاز صنایع داخلی کشور و به ویژه افزایش صادرات محصولات معدنی فرآوری شده با ارزش افزوده اقتصادی و کسب درآمدهای ارزی بالا می باشد. این محصولات شامل انواع سنگهاي تزئيني، سنگهاي ساختماني، خاكها و سنگهاي صنعتي است. موارد فوق الذکر شامل انواع گرانیت، تراورتن، مرمریت، بنتونیت، کائولن، منیزیت، آهک، پرلیت، بازالت، کرومیت، سیلیس، آهن، مس و ... می باشد.
4 _ عرضه کنندگان خدمات:
1_ خدمات عمومی روزانه: شامل کلیه فعالیتها و مراکزی می باشند که عمدتاً نیاز روزانه عموم را تامین می نمایند.
این نوع خدمات شامل سه بخش می باشد :
1_1 : خدمات تجاري:
شامل فروشگاههای چندمنظوره و زنجيره اي، مجتمعهاي تجاري و پاساژها، پارچه فروشي هاي عمده، سوپر مارکتهای عمده، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاههای موبایل و...
1_2 : خدمات نیمه تجاری:
شامل فعالیتهایی می باشد که هدف اصلی آن تنها دریافت سود اقتصادی نبوده بلکه هدف دیگر فعالیت این مجموعه ، ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی می باشد. از قبیل؛ اتحایه های تعاونی مصرف، پارکینگ های خودرو، داروخانه ها، جايگاههاي سوخت(پمپ بنزين و CNG)، دفاتر پيش خوان خدمات الکترونیکی، خشكشوئی ها و... مهمترین هدف از ایجاد این بخش، مشخص نمودن اطلاعات مربوط به اماکنی است که خدمات مورد نیاز روزانه عموم را تامین می نمایند.
1_ 3 : خدمات اقتصادی و اجتماعی ابرار(نیکوکاران):
شامل موسساتی می باشد که هدف اصلی آن تامین مالی محرومین و افراد کم بضاعت جهت رفع مشکلات جامعه از طریق ارائه خدمات اجتماعی و اقتصادی به صورت رایگان و به نیت انجام امور خیریه می باشد. این موسسات عموماً شامل بنگاه هاي امور خيريه می باشند. از جمله فعالیتهای این بنگاه ها، تهيه جهيزيه و ازدواج جوانان، حمايت از بي سرپرستان و زندانيان، كمك هزينه درمان و پزشکی به نیازمندان، حمایت ازدانشجویان کم بضاعت بويژه خانمهای دانشجو، ساخت مراكز آموزشي و حرفه اي، احداث مدرسه، بيمارستان، کتابخانه، مسجد، خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی، احداث بنگاههاي توليدي در نقاط محروم کشور، كمك به مراكز ترك اعتياد، تقویت مراکز مشاوره خانواده و مسائل اجتماعی و... است. مهمترین هدف از تعریف این بخش، شناسایی موسسات خیریه در سطح کشور بوده که خیرین و نیکوکاران می توانند به این مجامع مراجعه و نسبت به تامین مالی این موسسات و رفع نیاز اجتماعی و اقتصادی نیازمندان واقعی، اقدام نمایند.
2 _ محققین، مشاورین، پیمانکاران و اتحادیه ها ؛
این گروه شامل اشخاص یا موسساتی می باشند که عموماً دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و از تجربه بالایی در فعالیتهای علمی، پژوهشی، حرفه ای، مشاوره ای و نظارتی، برخوردارند.
2 _ 1 : نظام ها، اتحادیه ها، انجمن ها و صنوف ؛
هدف از ارائه این آیتم، معرفی دیدگاههای بخش خصوصی و آشنایی عموم با فعالیتهای علمی، پژوهشی و حرفه ای این بنگاهها می باشد.
2 _ 2 : مشاوران و كارشناسان حرفه اي؛
این اشخاص می توانند با توجه به تحصیلات و سوابق حرفه ای، نسبت به معرفی تخصص و فعالیتهای خود به عنوان مشاور و کارشناس حرفه ای، اقدام نمایند. این اشخاص شامل نویسندگان، وکلا، مهندسین، پزشکان، روانشناسان، ریاضی دانان، فیزیک دانان، شیمی دانان، جامعه شناسان، اقتصاددانان، حسابداران، مترجمين و ... ، می باشند.
2 _ 3 : شرکتهای مجاز تحقیقاتی، پژوهشی و مشاوره اي؛
این شرکتها می توانند با توجه به تخصص ها، سوابق تحقیقاتی و پژوهشی خود در گرایشهای مختلف اقتصادی از جمله صنایع، معادن، کشاورزی، مخابرات و انفورماتیک، انرژي هاي نوين، عمران، معماری، آب، برق، نفت و گاز، پتروشیمی، پلیمر و نانو و ... نسبت به معرفی خود اقدام نمایند.
2 _ 4 : شرکتهای مجاز پیمانکاری (اجرائی)؛
این شرکتها نیز می توانند با توجه به سوابق اجرائی و تخصصهای حرفه ای ، نسبت به معرفی فعالیتهای مورد نظر خود در گرایشهای مختلف اقتصادی از جمله صنایع، معادن، کشاورزی، مخابرات و انفورماتیک، انرژي هاي نوين، عمران، معماری، آب، برق، نفت و گاز، پتروشیمی و ... اقدام نمایند.
2 _ 5 : طرحهای تحقیقاتی کاربردی؛
هدف از تعریف این آیتم، علاوه بر تجاری سازی طرحهای تحقیقاتی و کاربردی در حوزه علوم مهندسی، پزشکی و...، معرفی این طرحها به متقاضیان به ویژه سرمایه گذاران، جهت اجرا و تبدیل ایده ها به تولید محصولات مورد نظر می باشد.
2 _ 6 : موسسات تحقیقاتی و پژوهشی دولتی؛
این موسسات شامل مراکز تحقیقاتی کاربردی بوده که عموماً با نظارت مستقیم دولت فعالیت می نمایند. از جمله این موسسات، بنیاد ملی نخبگان و پارک های علم و فن آوری می باشند.
3 _ اتاق های بازرگانی، موسسات تجاری، مالی و گردشگری ؛
مهمترین هدف از تعریف این گزینه، معرفی افراد یا موسساتی بوده که ماموریت اصلی فعالیت ایشان، سهولت در امور سرمایه گذاری، تولید، بازرگانی و گردشگری می باشد.
این گروه شامل موارد ذیل می باشد:
3 _ 1 : بازرگانان،شركتهاي بازرگاني، بيمه و صرافيها؛
شامل شرکتهای حمل و نقل، شرکتهای صادرکننده و واردکننده، حق العمل كاران، موسسات بيمه، صرافيها و... می باشند.
3 _ 2 : بانکها، موسسات مجاز مالی و اعتباری؛
شامل بانكها و موسسات مالي و اعتباري، دولتي و خصوصي می باشند.
3 _ 3 : مراکز، کارگزاران و شركتهاي سرمایه گذاری؛
شامل شركتهاي خصوصي سرمايه گذار، مراکز بورس اوراق بهادار، مراكز سرمايه گذاري استانها و... می باشند.
3 _ 4 : نمايشگاههاي بين المللي ايران؛
هدف از ارائه این گزینه، معرفی برنامه های نمایشگاهی پایتخت و مراکز استانهای کشور از جمله نمایشگاه های مربوط به صنايع، معادن، كشاورزي، صنايع دستي، نفت و پتروشيمي، خودرو، تجهيزات پزشكي، محيط زيست، گردشگری و...، جهت آمادگی فعالان بخش خصوصی، برای برنامه ریزی و حضور در نمایشگاه های مورد نظر می باشد.
3 _ 5 : اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی؛
هدف از پیاده سازی این مورد؛ معرفی جایگاه ویژه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مراکز استانها، به عنوان تنها مرجع قانونی، مشاور اقتصادی و مورد تایید دولت به فعالان بخش خصوصی بوده که می تواند با بهره مندی از جایگاه ویژه خود در فعالیتهای کلان اقتصادی، موانع فعالیت این بخش را در حوزه های مربوط به سرمایه گذاری، تولید و بازرگانی، به نهادهای دولتی منعکس نموده و جویای رفع مشکلات بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور باشد.
از دیگر اهداف ارائه این گزینه در وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا، معرفی دیدگاههای اقتصادی بخش خصوصی و برنامه های سالانه ایشان توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی می باشد.
اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور به دو گروه تعریف می شوند؛
الف: اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی داخل کشور.
شامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مراکز استانها می باشد.
ب: اتاق های مشترک ایران با سایر کشورهای خارجی؛
شامل اتاقهای مشترک ایران با کشورهای ایتالیا، آلمان، کانادا، استرالیا، امارات، چین، روسیه، اکو، افغانستان، قزاقستان و...، توضیح: درحوزه فعالیتهای اقتصادی بخش خصوصی، شورای مشترک ایران و ترکیه و انجمن دوستی ایران و برزیل و... فعالیت دارند.
3 _ 6 : موسسات گردشگري؛
هدف از معرفی این بخش، ارائه اطلاعات مربوط به آژانسهای تلفنی داخل شهر، آژانسهای مسافرتی، تورهای زیارتی و سیاحتی و نیز دفاتر فروش بلیط مستقر در ترمینال های مسافربری می باشد.
4 _ سایر عرضه کنندگان خدمات؛
در این بخش تلاش شده است، افراد و یا موسساتی که در ارتباط با رفع نیاز فعالان اقتصادی و نیز افزایش رفاه عموم فعالیت نموده را شناسایی و در اختیار متقاضیان قرار گیرد؛ این فعالیتها شامل موارد ذیل می باشد:
4 _ 1 : مناقصات و مزایده ها؛
هدف از معرفی این بخش اطلاع رسانی کلیه مناقصات سطح کشور به متقاضیان اجرای طرحهای اقتصادی در گرایشهای مرتبط با طرحهای صنعتی، معدنی، عمرانی، کشاورزی، آب، برق، مخابرات، پالایشگاه، خدماتی و... و نیز خرید و فروش کالاهای مزایده ای از جمله انواع خودرو، ماشين آلات، وسايل، تجهيزات، مواد شيميايي و پالایشگاهی، معادن، زمین، مسکن و... می باشد.
4 _ 2 : خدمات خودروئی (سبک و سنگین)؛
شامل نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش خودرو، فروشگاههاي لوازم يدكي، اوراق فروشی ها، تعمیرگاههای مجاز، تنظيم موتور، تراشکاری، سیمکشی، صافکاری، نقاشی، جلوبندي، سرویسهای کارواش، تعویض روغن و... می باشد.
4 _ 3 : بنگاههای معاملاتی (خودرو، املاک و مستغلات)؛
هدف از راه اندازی این بخش معرفی بنگاه های معاملاتی خودرو و املاک به عموم بوده که بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را به ویژه در حوزه املاک در دورترین نقاط کشور، کسب نمایند.
4 _ 4 : مراکز چاپ و انتشارات، تایپ وتکثیر؛
هدف از راه اندازی این بخش معرفی مراکز چاپ و انتشارات، تایپ و تکثیر به متقاضیان به ویژه معرفی این مراکز به نویسندگان، مولفین، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و... می باشد.
4 _ 5 : کانون های تبلیغاتی؛
هدف از راه اندازی این بخش معرفی فعالیت کانونهای تبلیغاتی به متقاضیان در چاپ انواع بروشور، كاتالوگ، كارت ويزيت، ساخت و فروش انواع تابلوهاي تبليغاتي، چاپ بنر، پارچه نويسي، کانون های تبلیغاتی اینترنتی و... می باشد.
4 _ 6 : آرایشگاه ها, خیاطی ها و دوزندگی ها؛
هدف از راه اندازی این بخش، معرفی آرایشگاه های مجاز خانم ها و آقایان، خیاطی ها، دوزندگی ها و بافندگیهای مجاز تولیدی و صنعتی می باشد.
4 _ 7 : صنایع دستی، عتیقه جات و جواهرات؛
هدف از ارائه این گزینه معرفی عرضه کنندگان صنایع دستی، عتیقه جات و جواهرات (اصلی و بدلی) می باشد.
4 _ 8 : اماکن زیارتی، توریستی، تفریحی و گردشگری؛
هدف از راه اندازی این بخش، شناسایی بیشتر و معرفی بهتر ظرفیتهای گردشگری ایران به گردشگران داخلی به ویژه توریستهای خارجی و کسب درآمد ارزی مطمئن و پایدار از این صنعت پردرآمد برای کشور عزیزمان ایران می باشد.
این گزینه شامل معرفی اماكن زیارتی، تاريخي، بازار و بازارچه های سنتی، موزه ها، پاركها، درياچه هاي طبيعي و مصنوعي، تله كابين ها، شهربازي ها و... می باشد.
4 _ 9 : اماکن اجاره ای اقامتی؛
شامل هتلها، متلها، مهمانسراهای جهانگردی، مهمانسراهای استاندارد، پلاژها و حتی منازل شخصی دارای مجوز جهت اجاره به میهمانان، می باشد.
4 _ 10 : اماکن اجاره ای تشریفاتی، سالن کنفرانسها و جلسات؛
شامل تالارهای پذیرائی، باغ سراها، سالن اجتماعات، سالن کنفرانسها، آمفی تاترها و... می باشد.
4 _ 11 : اماکن ورزشی؛
هدف از معرفی این آیتم اعلام برنامه های آموزشی، تمرینات و مسابقات ورزشی باشگاه ها به عموم می باشد.
4 _ 12 : محصولات فرهنگی؛
هدف از معرفی این آیتم معرفی مراکز تولید و فروش انواع محصولات فرهنگی مجاز می باشد.
4 _ 13 : مراکز آموزشی، فرهنگی و انفورماتیک؛
هدف از معرفی این آیتم، اعلام برنامه های مراکز فرهنگی، هنری و آموزشی مجاز به علاقمندان مورد نظر می باشد، این مراکز شامل موارد ذیل می باشد :
الف: مراکز فرهنگی و هنری؛
شامل فرهنگسراها، سالنهای نمایش و تاتر، سینماها و... می باشد.
ب: مراکز آموزشی هنری و مطالعاتی؛
شامل آموزش صنایع دستی، موسيقي، کامپیوتر، امور بازرگانی، زبانهای خارجه، دروس آموزشی مدارس و دانشگاه ها، رانندگی، بازيگري، فيلمبرداري، آرايشگري، خياطي و... می باشد.
ج: مراکز خدمات اینترنتی و بازيهاي كامپيوتري؛
هدف از معرفی این آیتم، شناسایی مراکز خدمات اینترنتی و کامپیوتری به ویژه شناسایی ISP ها، کافی نت ها، كلوپ هاي كامپيوتري مجاز برای متقاضیان این نوع خدمات می باشد.
5 _ هنرمندان :
هدف از ایجاد این گزینه، معرفی رزومه و فعالیتهای هنرمندان عزیز کشورمان در گرایشهای مختلف هنری می باشد.
حقوق وب سایت
تمامی کالا و خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت تحقیقاتی بازرگانی بهروش آسپیان شرق بوده و هرگونه سوء استفاده و کپی برداری، مشمول پی گیرد قانونی است.