درباره سایت

وب سايت تجارت الکترونيکی پرشیا جهت معرفي بيشتر محصولات و کالاهاي ايراني، فرصتهاي اقتصادي، معرفي متخصصين و کارشناسان، دسترسي بيشتر فعالان اقتصادي به اطلاعات، کاهش هزينه ها، ايجاد و افزايش اشتغال، سهولت در روابط اقتصادي، کاهش قيمت تمام شده، توسعه بازار و ايجاد رقابت، راه اندازي و در اختيار هموطنان عزيز قرار گرفته است.

وب سایت تجارت الکترونیک پرشیا ، علاوه بر معرفی کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان داخلی، جهت کشورهای همسایه فارسی زبان به ویژه تجار محترم افغانستان ، تاجیکستان، ازبکستان و سایر کشورهای فارسی زبان آسیای میانه، راه اندازی شده است. لذا تجار محترم این کشورها می توانند، با بررسی لیست محصولات شرکتهای ایرانی عضو وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا و به منظور برخورداری از مزایای سفارش از طریق این وبسایت، از جمله امکان تخفیف قیمت محصولات، کالاهای مورد نظر خود را از طریق فرم سفارش کالا (سمت راست سایت)، به حوزه بازرگانی  شرکت بهروش آسپیان شرق، سفارش دهند. بدیهی است  "ارسال اسناد و مدارک سفارش کالا"، پس از بررسی و اطمینان از قطعیت سفارش و رعایت کلیه حقوق و مقررات تجاری طرفین، از سفارش دهنده کالا (وارد کننده یا مشتریان داخلی)، درخواست خواهد شد.

راهنمای سریع

متقاضیان محترمی که مایل به درج اطلاعات اقتصادی ، تخصص های حرفه ای ، فعالیت های علمی و پژوهشی ، اماکن زیارتی و گردشگری و ... در این وب سایت می باشند ابتدا باید به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم اولیه ثبت نام را تکمیل و سپس مابقی مراحل را طی نمایند .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مزایای وبسایت و راهنمای عضویت مراجعه نمایید .

 

با تشکر از حسن توجه شما

دست آفرین

الف؛ اطلاعات کلی شرکت:

نام شرکت: دست آفرین

مدیر عامل: حسین آل طه

موضوع فعالیت: صنایع دستی، جاجیم و گلیم

شرح فعالیت: شرکت دست آفرین، در زمینه تولید گلیم و جاجیم، فعالیت دارد.

ب: عمده محصولات این شرکت:

  • انواع گلیم و جاجیم؛

ج؛ عضویت ها:

  • وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا؛

د؛ اطلاعات تماس:

آدرس: تهران ـ خيابان طالقاني غربي ـ پلاک 88

تلفن: 6460696 ـ 21 98+

فاکس: 6463778 ـ 21 98+

ایمیل: -

حقوق وب سایت

تمامی کالا و خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت تحقیقاتی بازرگانی بهروش آسپیان شرق بوده و هرگونه سوء استفاده و کپی برداری، مشمول پی گیرد قانونی است.