درباره سایت

وب سايت تجارت الکترونيکی پرشیا جهت معرفي بيشتر محصولات و کالاهاي ايراني، فرصتهاي اقتصادي، معرفي متخصصين و کارشناسان، دسترسي بيشتر فعالان اقتصادي به اطلاعات، کاهش هزينه ها، ايجاد و افزايش اشتغال، سهولت در روابط اقتصادي، کاهش قيمت تمام شده، توسعه بازار و ايجاد رقابت، راه اندازي و در اختيار هموطنان عزيز قرار گرفته است.

وب سایت تجارت الکترونیک پرشیا ، علاوه بر معرفی کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان داخلی، جهت کشورهای همسایه فارسی زبان به ویژه تجار محترم افغانستان ، تاجیکستان، ازبکستان و سایر کشورهای فارسی زبان آسیای میانه، راه اندازی شده است. لذا تجار محترم این کشورها می توانند، با بررسی لیست محصولات شرکتهای ایرانی عضو وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا و به منظور برخورداری از مزایای سفارش از طریق این وبسایت، از جمله امکان تخفیف قیمت محصولات، کالاهای مورد نظر خود را از طریق فرم سفارش کالا (سمت راست سایت)، به حوزه بازرگانی  شرکت بهروش آسپیان شرق، سفارش دهند. بدیهی است  "ارسال اسناد و مدارک سفارش کالا"، پس از بررسی و اطمینان از قطعیت سفارش و رعایت کلیه حقوق و مقررات تجاری طرفین، از سفارش دهنده کالا (وارد کننده یا مشتریان داخلی)، درخواست خواهد شد.

راهنمای سریع

متقاضیان محترمی که مایل به درج اطلاعات اقتصادی ، تخصص های حرفه ای ، فعالیت های علمی و پژوهشی ، اماکن زیارتی و گردشگری و ... در این وب سایت می باشند ابتدا باید به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم اولیه ثبت نام را تکمیل و سپس مابقی مراحل را طی نمایند .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مزایای وبسایت و راهنمای عضویت مراجعه نمایید .

 

با تشکر از حسن توجه شما

توسعه سازه های دریائی تسدید

 الف؛ اطلاعات کلی شرکت:

نام شرکت: توسعه سازه های دریائی تسدید

مدیر عامل: غلام عباس جوکاردریس

موضوع فعالیت: مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های زیربنائی

شرح فعالیت: شرکت توسعه سازه های دریائی تسدید، در زمینه مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های زیربنائی، صنعتی و بازرگانی، فعالیت دارد.

ب؛ عمده فعالیتهای تخصصی این شرکت:

ـ مشاوره، نظارت و اجرای پروژه های زیربنائی؛

  • مشاوره و انجام کلیه خدمات مهندسی، پیمانکاری، اجراء و مدیریت طرح های صنعتی و تولیدی به ويژه در بخش صنايع نفت، گاز و پتروشیمی در داخل و يا خارج از كشور؛
  • تهيه، توليد و تامين تجهيزات و امكانات مورد نياز، همكاری با سازندگان و تهيه كنندگان داخلي و خارجي؛
  • تحصيل اعتبار، استفاده از تسهيلات مالي و انواع تامين مالي و سرمايه گذاری و ساير فعاليت های بازرگانی، مالی، تداركاتی و اجرايی در تمام و يا قسمت هايی از طرح ها وپروژه های مربوطه؛
  • انجام كار بصورت كليد در دست يا طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی EPC، مدیریت پروژه، مدیریت پیمان، نظارت و بازرسی فنی؛
  • طراحی، تامین و امور پیمانکاری مربوط به سازه های دریایی و ساحلی، سدها و ساختمان نیروگاه آبی، سازه های هیدرولیکی، تونل های آب، مخازن آب و شبکه های توزیع آب و کانال های انتقال آب، شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب، عملیات ساختمانی سیویل و تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب؛
  •  استخراج، فرآوری، ذخیره و تبدیل مواد خام و تولید در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع سنگین معدنی و صنایع فلزی، کارخانجات تولید وسایل حمل و نقل، تجهیزات خطوط انتقال مواد در کارخانجات، بهینه سازی مصرف انرژی و ... ؛
  • تحصيل و يا انتقال دانش فني در اشكال مختلف آن؛ 
  • توليد، توزيع و انجام پروژه های نيروگاهی؛ 
  • واردات و صادرات كليه كالاهای مجاز بازرگانی؛

ج؛ عضویت ها:

  • اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران؛
  • وب سایت تجارت الکترونیکی پرشیا؛

د؛ اطلاعات تماس:

آدرس: تهران ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیخ بهائی شمالی ـ کوچه عرفی شیرازی ـ پلاک ۲۴ ـ کدپستی : ۴۱۱۱۴۵۸۸۹۷۹۳

تلفن: 43 ـ ۸۸۶۱۰۷۴۲ ـ 21 98+

فاکس: 88610741 ـ 21 98+

ایمیل: info [at] tasdid.com

حقوق وب سایت

تمامی کالا و خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت تحقیقاتی بازرگانی بهروش آسپیان شرق بوده و هرگونه سوء استفاده و کپی برداری، مشمول پی گیرد قانونی است.